اجاره ابزار برقی و موتوری

اجاره انواع ابزار ساختمانی و صنعتی

اجاره ابزار برقی و موتوری

اجاره انواع ابزار ساختمانی و صنعتی

اجاره انواع ابزار ساختمانی و صنعتی از قبیل اجاره چکش برقی، اجاره بالابر ساختمانی، اجاره بتونیر 300 لیتری، اجاره کمپکتور، اجاره ویبره برقی، اجاره ویبره بنزینی، اجاره تفنگ میخکوب، اجاره کاتر آسفالت بر، اجاره کاتر برش بتن، اجاره موتور برق و ...

میکسر بتن ۴۰۰ لیتری

يكشنبه, ۵ فروردين ۱۴۰۳، ۱۰:۳۷ ق.ظ | سهراب اشرفی | ۰ نظر

میکسر بتن ۴۰۰ لیتری

 

بتونیر ۴۰۰ لیتری باکت دار (پیمانه دار) بوده و در دو نوع بتونیر ۴۰۰ لیتری گازوییلی و بتونیر ۴۰۰ لیتری برقی ارائه می گردد. بازده آن ها در هر بارگیری حدود 450 لیتر می باشد. همچنین بارگیری مصالح در آنها توسط باکت هیدرولیکی نصب شده روی دستگاه انجام می گیرد و مجهز به مالبند نیز می باشند.

بتونیر ۴۰۰ لیتری باکت دار (پیمانه دار) بوده و در دو نوع بتونیر ۴۰۰ لیتری گازوییلی و بتونیر ۴۰۰ لیتری برقی ارائه می گردد. بازده آن ها در هر بارگیری حدود ۴۰۰ لیتر می باشد. همچنین بارگیری مصالح در آنها توسط باکت هیدرولیکی نصب شده روی دستگاه انجام می گیرد و مجهز به مالبند نیز می باشند.

 برای قیمت بتونیر 400 لیتری به سایت ما سر بزنید.

 

ویژگیهای بتونیر ۴۰۰ لیتری

فرمان تخلیه معمولی و گیربکسی

سیستم قفل فرمان پدالی

چهار چرخ پیکانی

دنده دور دیگ یک تکه چدنی

سیستم انتقال قدرت تسمه پروانه ای

دارای گیربکس دور کمر و دنده زیر

مشخصات فنی میکسر بتن ۴۰۰ لیتری

 

ظرفیت بتونیر

400 لیتر

ظرفیت مفید بارگیری دیگ

380 لیتر

سرعت گردش دیگ

14 دور در دقیقه

نوع موتور گرداننده

برقی – دیزل

قدرت موتور گرداننده

10+

مکانیزم گردش دیگ

دنده کمر

مکانیزم بارگیری مصالح

دستی/باکت هیدرولیکی

مکانیزم تخلیه مصالح

فرمان گیربکسی

نحوه انتقال و جابجایی دستگاه

چهارچرخ

 

 

بتونیر ۴۰۰ لیتری نیمه هیدرولیک

فرمان تخلیه معمولی و گیربکسی

سیستم انتقال قدرت دنده زنجیری

نیمه هیدرولیک

دارای چهار چرخ پیکانی روکشدار

دنده دور دیگ یک تکه چدنی

پمپ و شیر هیدرولیک جک دار و باکت دار (پیمانه دار)

گیربکس دور کم

 

بتونیر و کاربرد آن

بتونیر به ماشینی گفته میشود که برای مخلوط کردن و همگن کردن سیمان، شن، ماسه و آب برای تولید بتن استفاده میشود. نکته مهم این است که ترتیب افزودن مواد مورد نیاز برای تشکیل بتن در بتونیر، به میزان قابل توجهی در یکنواختی بتن تشکیل شده مؤثر خواهد بود. همچنین باید در نظر داشت که از اضافه بار زدن در میکسر بتن پرهیز شود. به ویژه در مورد سنگ دانه های بسیار سنگینی مانند ذرات پانچی فولادی ، توصیه میشود میزان بار را تا حدود ۵۰٪ ظرفیت ماشین کاهش داد. بار اضافی موجب آسیب رسیدن به ماشین و کاهش عملکرد آن خواهد شد. همچنین باعث عدم دستیابی به کیفیت مورد نظر در بتن حاصله خواهد شد.

اغلب پس از مخلوط کردن و ساخت بتن نیاز است آن را به محل مورد نظر منتقل کنند. این ابزار به گونه ای ساخته میشوند که که ضمن ترکیب بتن بتوانند انتقال آن را هم انجام بدهند. بنابراین مخازن حمل بتن را روی کامیون، تریلی یا هر نوع ماشین با قابلیت حرکت دیگری مثل واگن‌های ریلی نصب میکنند. در عین حال این دستگاه با ابعاد کوچک دارای چرخ میباشند که عملیات انتقال آنها را به مکان مورد استفاده آسانتر میکند.

میکسرهای بتن دارای سایزهای متنوع و ابعاد مختلف موجود هستند. بتونیرها در انواع میکسرهای بزرگ صنعتی ، میکسرهای کامیونی و میکسرهای در محل (قابل حمل) طراحی و ساخته میشوند. نوع قابل حمل این دستگاه در کارها و پروژه های کوچکتر، مانند تعمیرات اماکن مسکونی و منازل و… کاربرد بیشتری دارد.

 

انواع میکسر بتن ۴۰۰ لیتری

 

روش‌های دسته بندی انواع بتونیر ۴۰۰ لیتری متفاوت است و عملاً می‌توانیم این دستگاه قدرتمند تولید بتن را از نظر نوع موتور بررسی کنیم. اما در عمل این دستگاه را با الگوی مکانیزم چرخش دیگ در مدل‌های دنده کمر و یا دنده زیر دسته‌بندی می‌کنند.


میکسر ۴۰۰ لیتری دنده کمر

 

برای روش انتقال توان به جهت چرخش دیگ میکسر‌ها از حضور یک چرخ دنده بزرگ حول محور میانی دیگ استفاده شده است. بتونیر ۴۰۰ لیتری دنده کمر حرکت روان، تولید صدای کم و اختلاط مناسبی دارد و قیمت آن از مدل‌های دنده زیر بالاتر و در صورت خراب شدن شرایط تعمیر و نگهداری پرهزینه‌تری دارند.

 

میکسر ۴۰۰ لیتری دنده زیر

 

برای طراحی مکانیزم چرخش دیگ این میکسرهای ۴۰۰ لیتری از یک چرخ دنده خورشیدی جنس استیل در بخش زیرین دیگ استفاده شده است و با هر بار چرخش این چرخ دنده کل دیگ نیز یک بار کامل می‌چرخد. میکسر ۴۰۰ لیتری دنده زیر طراحی ساده و عملکردی مطمئن دارد و احتمال خرابی آن کمتر و هزینه تعمیرات آن نیز پایین‌تر است.

 

 

 

  • سهراب اشرفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی