اجاره ابزار برقی و موتوری

اجاره انواع ابزار ساختمانی و صنعتی

اجاره ابزار برقی و موتوری

اجاره انواع ابزار ساختمانی و صنعتی

اجاره انواع ابزار ساختمانی و صنعتی از قبیل اجاره چکش برقی، اجاره بالابر ساختمانی، اجاره بتونیر 300 لیتری، اجاره کمپکتور، اجاره ویبره برقی، اجاره ویبره بنزینی، اجاره تفنگ میخکوب، اجاره کاتر آسفالت بر، اجاره کاتر برش بتن، اجاره موتور برق و ...

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

چگونه انواع کمپکتور صفحه ای را تعمیر و نگهداری کنیم

يكشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۷، ۰۶:۲۲ ق.ظ | سهراب اشرفی | ۰ نظر

توضیحات کمپکتور صفحه ای بنزینی
کمپکتور یا خاک کوب برای کوبش و متراکم کردن انواع خاک  و زیر سازی های محدود مورد استفاده قرار می گیرد.کمپکتور صفحه ای دستی به واسطه وزن صفحه و ارتعاش دستگاه و متناسی یا میزان گاز تنظیم شده توسط کاربر می تواند میزان ارتفاع 5 تا 20 سانتیمتر خاک را بکوبد .کمپکتور ها به صورت کلی از دو قسمت مجزا از هم یعنی موتور و شاسی کمپکتور تشکیل شده اند که به واسطه دوفولی و کلاج و همچنین تسمه به یکدیگر وصل شده اند. هنگامی که موتور روشن می شود کلاجی که به شفت موتور متصل است با میزان گاز موتور تنظیم شده و به وسبله تسمه ، فولی متصل به شاسی را در گیر کرده و کمپکتور شروع به ارتعاش یا کوبش می کند.


نکات مهم در نگهداری انواع کمپکتور صفحه ای 
بسیار دیده می شود که کاربران یا کارگرانی که با دستگاه های موتوری کار میکنند بدون توجه به نکات نگهداری انواع دستگاه در همان ابتدا اقدام به روشن مردن و کار کردن با دستگاه می نمایند. این اقدام آنها سیی می شود تا عمر دستگاه بسیار کم شده و میزان استهلاک و امکان خرابی دستگاه بسیار بالا رود از این رو پیشنهاد می شود تا کارگران به نکات زیر توجه نمایند.

نکات مربوط به نگهداری موتور کمپکتور 
1-اولین کار قبل از هر بار روشن کردن موتور کمپکتور چک کردن میزان روغن موتور می باشد. میزان روغن دستگاه باید بقدری باشد که زمانی که شما گژ روغن را از سمت جلو باز میکنیدبتوانید سطح روغن را تا رزوه چهارم از بالا ببینید.
2-محکم بودن پیچ هایی که موتور را به شاسی متصل می کند درصورت شل بودن این پیچ ها میتواند در زمان کار شکستگی رخ دهد.
3- سالم بودن تسمه های دستگاه چک شود.
4- محکم بودن پیچ هایی که باک موتور را به سر سیلندر متصل می کند.

ادامه مطلب

compactor

مجموعه سهند ابزار علاوه بر کرایه و فروش انواع ابزار صنعتی و ساختمانی مفتخر ابه ارائه خدمات تعمیر و سرویس انواع کمپکتور صفحه ای و سایر ابزار برقی و ساختمانی می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت سهند ابزار مراجعه نمایید و یا با ما در تماس باشید.
09128107868
02133751000