اجاره ابزار برقی و موتوری

اجاره انواع ابزار ساختمانی و صنعتی

اجاره ابزار برقی و موتوری

اجاره انواع ابزار ساختمانی و صنعتی

اجاره انواع ابزار ساختمانی و صنعتی از قبیل اجاره چکش برقی، اجاره بالابر ساختمانی، اجاره بتونیر 300 لیتری، اجاره کمپکتور، اجاره ویبره برقی، اجاره ویبره بنزینی، اجاره تفنگ میخکوب، اجاره کاتر آسفالت بر، اجاره کاتر برش بتن، اجاره موتور برق و ...

نگهداری و سرویس تفنگ میخکوب

يكشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۷، ۰۲:۰۰ ق.ظ | سهراب اشرفی | ۰ نظر

چگونه تفنگ میخکوب CT-450 را نگهداری و سرویس نماییم؟
تفنگ میخکوب CT-450  طرح هیلتی یکی از پر کاربرد ترین تفنگ میخوکوب های موجود در بازار ایران است که اکثر شرکت ها با برندهای مختلف مبادرت به واردات آن کرده اند.تفنگ های میخکوب CT-45  به وسیله شلیک چاشنی هایی که د رخشاب آن قرار میگیرد میخ های پرچ واشر دار را با قدرت زیاد به داخل دیوارهای بتنی و صفحات آهنی یا راویزها و یا پلیت های آهنی می کوبدو این صفحات را به دیوار متصل می نماید.بعدا ز شلیک چاشنی ها، گرد باروت در داخل تفنگ و تمام قسمتهای آن می نشیند و پس از چند شلیک دستگاه از کار می افتد.در زمان استفاده از تفنگ های میخکوب سرویس و نگهداری -تمیزکاری - دستگاه از اهمیت بالایی برخوردار است. 


 رعایت چه نکاتی در استفاده از تفنگ میخکوب مهم است؟
در استفاده از هر نوع تفنگ میخکوب با کیفیت و برندهای مختللف رعایت سه نکته بسیار ضروری است.
نکته اول: قببل از شروع کار از تمیز بودن دستگاه اطمینان حاصل نمایید.
نکته دوم:بعد از شلیک 25 تا 30 چاشنی توسط تفنگ میخکوب ، دستگاه خود را باز کنید و تمیزکنید.(توضیح نحوه تمیز کاری در ادامه  مطلب)
نکته سوم: قطعات مصرفی دستگاه مثل واشر ضربه گیر و سنبه دستگاه دائما چک شود تا به محض تغییر محسوس ظاهر تعویض گردند.



چگونه تفنگ میخکوب را تمیزکاری کنیم؟

برای تمیزکاری تفنگ میخکوب مدا CT-45 با هر برند و کیفیتی کاربر می تواند مراحل زیر را ب ترتیب انجام دهد. عکس مربوط به هر مرحله در ادامه خواهد آمد.
1- گلنگدن دستگاه را از جای خود باز کرده و تا نیمه بالا بیاورد.
2- انگشت خود ار پشت ضامن تفنگ میخکوب که به اهرم گلنگدن متصل است قرار دهید و به سمت جلو فشار دهید.
3-اهرمی که به وسسیله آن گلنگدن به ضامن متصل است را از جای خود در اورید.
4- قسمت جاویی تفنگ میخکوب را که گلنگدن به آن وصل است را به طرف عکس عقربه های ساعت بچرخانید تا باز شود.
5- تمام 5 قسمت تفنگ میخکوب شامل گلنگدن، قسمتی که میخ داخل آن قرار می گیرد، سنبه، هدی سنبه و بدنه تفنگ میخکوب است را از هم جدا کنید.
6- تمامی سطوح خارجی و داخلی این 5 قسمت را که باروت بر روی آن نشسته است را با کمک دو عدد فرچه تخت و گرد که همراه دستگاه است را با دقت تمیز فرچه کاری کنید.( هر قسمتی که میبینید دستانتان را سیاه میکند را با دقت فرچه کاری کنید)
7- پس از فرچه کاری، تمام سطوح را به وسیله اسپری تمیزکننده یا زنگبر ، اسپری کاری کنید و پس ار آن با دستمال آن را خشک نمایید.
8- پس از انجام مراحل بالا اکنون تمام قطعات بایستی حسابی تمیز و براق شده باشند. حال به همان ترتیب که قطعات را باز کردید آنها را ببندید.



در صورت نیاز به خدمات تعمیر و سرویس تفنگ میخکوب می توانید با همکاران فنی سهندابزار تماس بگیرید و یا به سایت سهندابزار مراجعه نمایید.
09128107868
02133751000


خرید تفنگ میخکوب کامرکس CT-45 
  • سهراب اشرفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی